• cz
  • en
  • de
Zingo přináší teamleaderům call center jednoduchý a intuitivní nástroj pro systematickou práci se svěřeným týmem operátorů.

Jednoduché zadávání a rychlý přístup k reportům

Umožňuje jednoduše vkládat, přidávat, měnit, evidovat informace o KPI operátora. Pomáhá plánovat školení, evidovat systémové události a dohodnuté rozvojové aktivity operátora. Zobrazuje v pěkných a účelných grafech a tabulkách reporty.

Domyšlené souvislosti a kontext

Vše v aplikaci je navzájem provázáno a díky tomu snadno najdete, co potřebujete.

Bez nutnosti implementace

Řešení Zingo můžete využívat jako službu.

Připraveno na míru pro teamleadery call center

Aplikace byla vymyšlena a vycházela z potřeb teamleaderů, je stavěna přímo pro ně a na míru.

NEUSTÁLÉ VYLEPŠOVÁNÍ

Pravidelně zjišťujeme, co bychom mohli udělat lépe. Teamleadeři si tak mohou navrhnout aplikaci, která motivuje operátory při jejich práci a zároveň usnadňuje jeiich vedení.

 

Jako vedoucí týmu se potřebuji podívat, jakých výsledků v plnění KPI dosáhli členové mého týmu.  Co na jejich výsledky mělo vliv? Jak si vedli v porovnání mezi sebou i v porovnání s jinými týmy.  Chci cílové hodnoty i výsledky za hodnocené období vkládat jednoduše.  Potřebuji možnost evidovat si školení a různé typy jiných aktivit, abych viděl k výsledkům operátorů i souvislosti.

Proto jsme napsali ZINGO.
Zingo umožňuje teamleaderům podívat se, jak si vedli operátoři jeho týmu, porovnat jejich výsledky s jinými týmy nebo s jiným obdobím a podívat se, jaké události měly na výsledky vliv.