Jsme přesvědčení, že je možné ze stávajících kontaktních center postupně vytvářet lepší místa pro život, místa, kam bude co nejvíc zaměstnanců chodit rádo a budou se tam těšit. Místo, kde nebude tak hrozivá fluktuace jako je dnes, kde bude mít role operátora svůj smysl, svojí úctu a svůj význam. Takové podobě kontaktního centra jsme začali říkat CoolCentrum.
Obrovská fluktuace, malá prestiž práce operátorů, velké problémy s náborem nových operátorů i významná míra nespokojenosti zaměstnanců stávajících kontaktních center svědčí o tom, že tudy cesta nevede☺. Nové generace navíc zcela určitě nenajdou zálibu v řízení přes měření a kontrolu a nesvobodném fungování společností.
Věříme tomu, že CoolCentra postupně předčí ve výsledcích a fungování současná kontaktní centra. Očekávat se dá zejména vyšší spokojenost zaměstnanců projevená v jejich loajalitě, pracovním nasazení, větší orientace na opravdové potřeby zákazníků, v jejím důsledku lepší péče o zákazníka a vhodnější prodej. Realizaci CoolCentra ocení i zákazníci, kteří poznají v hlasech a textech nadšení a zápal zaměstnanců. Zaměstnanci budou mít na zákazníky více času a díky poskytnuté svobodě jim přinesou odpovídající péči, pomoc a vhodný prodej.
Nápady i jejich realizaci lze zvládnout určitě interně. Na druhou stranu se může hodit spolupráce s někým zvenku. S někým, kdo plně této vizi věří, má zkušenosti v oboru a má osobní zkušenost s novými formami řízení a fungování firem, které jsou založeny na dlouhodobé spokojenosti a radosti zaměstnanců.
Nabízíme proto naše zapojení do přeměny stávajících kontaktních center na dlouhodobě živé CoolCentrum. Nabízíme být průvodcem této změny, průvodcem v hledání cesty i průvodcem v jejím zdolávání.
Vyberte si z našich workshopů, (ne)Konferencí a snídaní
SW Vývojář - Angular Developer - možnost práce z domova (až 90 % času)