Místo, kde se rodí CoolCentra
CoolCentra

Jsme přesvědčení, že je možné ze stávajících kontaktních center postupně vytvářet lepší místa pro život, místa, kam bude co nejvíc zaměstnanců chodit rádo a budou se tam těšit. Místo, kde nebude tak hrozivá fluktuace jako je dnes, kde bude mít role operátora svůj smysl, svojí úctu a svůj význam. Takové podobě kontaktního centra jsme začali říkat CoolCentrum.

Jsme přesvědčeni, že to je dlouhodobě jediná cesta, kam by se měla kontaktní centra ubírat.

Obrovská fluktuace, malá prestiž práce operátorů, velké problémy s náborem nových operátorů i významná míra nespokojenosti zaměstnanců stávajících kontaktních center svědčí o tom, že tudy cesta nevede☺. Nové generace navíc zcela určitě nenajdou zálibu v řízení přes měření a kontrolu a nesvobodném fungování společností.

Spokojenost a zápal zaměstnanců

Věříme tomu, že CoolCentra postupně předčí ve výsledcích a fungování současná kontaktní centra. Očekávat se dá zejména vyšší spokojenost zaměstnanců projevená v jejich loajalitě, pracovním nasazení, větší orientace na opravdové potřeby zákazníků, v jejím důsledku lepší péče o zákazníka a vhodnější prodej. Realizaci CoolCentra ocení i zákazníci, kteří poznají v hlasech a textech nadšení a zápal zaměstnanců. Zaměstnanci budou mít na zákazníky více času a díky poskytnuté svobodě jim přinesou odpovídající péči, pomoc a vhodný prodej.

CoolCentrum nemůže vzniknout samo, bez práce, nápadů a nadšení.

Nápady i jejich realizaci lze zvládnout určitě interně. Na druhou stranu se může hodit spolupráce s někým zvenku. S někým, kdo plně této vizi věří, má zkušenosti v oboru a má osobní zkušenost s novými formami řízení a fungování firem, které jsou založeny na dlouhodobé spokojenosti a radosti zaměstnanců.

Můžeme být průvodcem této změny

Nabízíme proto naše zapojení do přeměny stávajících kontaktních center na dlouhodobě živé CoolCentrum. Nabízíme být průvodcem této změny, průvodcem v hledání cesty i průvodcem v jejím zdolávání.

Vyberte si z našich workshopů, (ne)Konferencí a snídaní